Ile zarabia nasza klasa ?



Ostatnio zainteresowałem się statystykami rożnych stron internetowych i postanowiłem dowiedzieć się więcej o portalu społecznościowym nasza klasa.
większość osób wie ze NK gromadzi 13 milionów aktywnych użytkowników, czym portal ogólnie afiszuje się na pierwszej ich stronie.
Mnie bardziej interesowało ile maja odwiedzin dziennie, ile pieniędzy zarabiają na reklamach i jaki ranking odwiedzin maja w Polsce.
Juz pierwsze badania mnie zaskoczyły ponieważ okazało się ze NK plasuje się na drugiej pozycji co do popularności w Polsce.
Dziennie portal odwiedza 7 746 478 użytkowników, co jest naprawdę dobrym rezultatem nawet w skali globalnej.

Jedyna strona która ma więcej odwiedzin to google.pl, co raczej nie powinno nikogo dziwić.
Na trzeciej pozycji jest onet i tuż za nim serwis aukcyjny allegro.
Srednio uzytkownik spedza 15minut na naszej klasie, co ogolnie nie jest wiele w porównaniu z Facebook.

Dzienne dochody z reklam są imponujące. Według statystyk z websiteoutlook wynoszą one 23242$
Parę lat temu miałem podobny pomysł na taki portal. Szkoda ze bylem za leniwy i go nie zrealizowałem :(

Informacje które zebrałem pochodzą z Alexa i websiteoutlook.

0 kommentarer:

Prześlij komentarz

Pokrewne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Binary Lab